Seychelles EU Connection
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Seremoni depoz kouronn kot Zonm Lib i mark Lazournen Liberasyon

Go down

Seremoni depoz kouronn kot Zonm Lib i mark Lazournen Liberasyon Empty Seremoni depoz kouronn kot Zonm Lib i mark Lazournen Liberasyon

Post  Sirop14 Tue Jun 07, 2016 8:43 am

Seremoni depoz kouronn kot Zonm Lib i mark Lazournen Liberasyon

07-June-2016

En gran lafoul siporter Parti Lepep, ansanm avek zot fanmiy ek zanmi, ti ralye kot moniman Liberasyon devan Maison du Peuple Dimans le 5 Zen pour mark Lazournen Liberasyon.
Sa levennman in vin enn tradisyonnel depi 1978 e i ganny selebre an memwar tou bann ki ti perdi zot lavi kan predeseser Parti Lepep ti vin o pouvwar le 5 Zen 1977.
Premye pour depoz kouronn fler devan sa moniman ki mye koni koman ‘Zonm Lib’ ti sekreter zeneral Parti Lepep Msye Danny Faure, ki osi vis-prezidan pei. I ti ganny akonpannyen par 2 zenn.
I ti gan swiv par lezot manm komite santral parti, lezot kad e osi en reprezantan sak distrik.
Sa lannen i fer trwazyenm fwa ki seremoni depoz kouronn fler i deroul devan Maison du Peule, ki osi biro Parti Lepep.
Apre sa seremoni plizyer aktivite ti ganny fer en pe partou dan bann distrik pour mark Lazournen Liberasyon.

http://www.nation.sc/article.html?id=249709

Sirop14

Back to top Go down

Seremoni depoz kouronn kot Zonm Lib i mark Lazournen Liberasyon Empty Through the mists of History ...

Post  Sirop14 Tue Jun 07, 2016 8:47 am

Through the mists of History ...

07-June-2016

In 1951, the prison of Union Vale was established. It comprised of two blocks, one for first offenders and one for recidivists. Prisoners were forwarded daily to the Public Works Department (PWD) where they engaged in road repairs or to the Botanical Gardens. At the prison, the main tasks of the prisoners were breaking stones, beating coconut fibre, making mattress and cultivating vegetables.
In 1960, the superintendent of prison, Mr Felix Hoareau (1921-1971) started the construction of a dam to supply the prison farm with water. In the 1970s, the dam was occasionally used by students of the Seychelles College for their annual inter-house swimming competition.
In 1985, after the prisoners had been moved to Long Island, homeless families and squatters occupied the prison building which was now called Chateau Vallon.
In 1996, the 27 families moved to a new housing estate. The prison building was pulled down and was replaced by the condominium apartments.

http://www.nation.sc/article.html?id=249706

Sirop14

Back to top Go down